Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs

De actie voetbalpassie van de Albert Heijn in samenwerking met de KNVB bleek een groot succes.

Op woensdag 8 september gaf ambassadeur Louis van Gaal het startschot voor Voetbalpassie, het digitale spaarprogramma van Albert Heijn en de KNVB. Voetbalpassie is een programma om amateurclubs te ondersteunen en zal op meerdere momenten worden herhaald. Afgelopen drie weken spaarden klanten van Albert Heijn enthousiast Voetbalpassiepunten om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. In totaal leverde de actie het prachtige bedrag van 1,6 miljoen euro op. In 2022 wordt Voetbalpassie vervolgd om clubs verder te ondersteunen.

In de app van Albert Heijn konden klanten bij aankoop van meer dan 1.500 deelnemende actieproducten Voetbalpassiepunten sparen. Op alle groente en fruit aankopen werden zelfs dubbele spaarpunten gegeven. Met een volle digitale spaarkaart van 10 punten werd een lokale voetbalclub naar keuze met 1 euro gesponsord. Met dit Voetbalpassiebedrag kunnen de verenigingen bijvoorbeeld trainingsmateriaal aanschaffen of een financiële reserve opbouwen voor het onderhoud van de velden of de kantine.

Lees het volledige bericht via onderstaande link:

https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/partners/65051/sponsoractie-voetbalpassie-van-albert-heijn-en-knvb-levert-16

Bron: KNVB

Tags:

  • Show Comments (0)

Je emailadres wordt niet gepubliceerd. Benodigde velden zijn gemarkeerd met *

Reactie *

  • naam *

  • email *

  • website

You May Also Like

Koninklijke onderscheiding voor Mondker voorzitter

Voorzitter Henk Smid van v.v. Valthermond heeft afgelopen zaterdag een Koninklijke onderscheiding ontvangen. De ...

Pech en geluk voor zondagclubs in de Kanaalstreek

Pech en geluk voor een aantal clubs uit de Kanaalstreek na het besluit van ...

Bedrijf in beeld: Selekt Wonen Ter Veen Borger

Selekt Wonen Ter Veen zal komend seizoen in beeld zijn bij Borger, Nieuw Buinen, ...