Op woensdag 8 september gaf ambassadeur Louis van Gaal het startschot voor Voetbalpassie, het digitale spaarprogramma van Albert Heijn en de KNVB. Voetbalpassie is een programma om amateurclubs te ondersteunen en zal op meerdere momenten worden herhaald. Afgelopen drie weken spaarden klanten van Albert Heijn enthousiast Voetbalpassiepunten om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. In totaal leverde de actie het prachtige bedrag van 1,6 miljoen euro op. In 2022 wordt Voetbalpassie vervolgd om clubs verder te ondersteunen.
In de app van Albert Heijn konden klanten bij aankoop van meer dan 1.500 deelnemende actieproducten Voetbalpassiepunten sparen. Op alle groente en fruit aankopen werden zelfs dubbele spaarpunten gegeven. Met een volle digitale spaarkaart van 10 punten werd een lokale voetbalclub naar keuze met 1 euro gesponsord. Met dit Voetbalpassiebedrag kunnen de verenigingen bijvoorbeeld trainingsmateriaal aanschaffen of een financiële reserve opbouwen voor het onderhoud van de velden of de kantine.
Lees het volledige bericht via onderstaande link:
Bron: KNVB
Show Comments (0)