Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs

De actie voetbalpassie van de Albert Heijn in samenwerking met de KNVB bleek een groot succes.

Op woensdag 8 september gaf ambassadeur Louis van Gaal het startschot voor Voetbalpassie, het digitale spaarprogramma van Albert Heijn en de KNVB. Voetbalpassie is een programma om amateurclubs te ondersteunen en zal op meerdere momenten worden herhaald. Afgelopen drie weken spaarden klanten van Albert Heijn enthousiast Voetbalpassiepunten om zo hun lokale voetbalclub te sponsoren. In totaal leverde de actie het prachtige bedrag van 1,6 miljoen euro op. In 2022 wordt Voetbalpassie vervolgd om clubs verder te ondersteunen.

In de app van Albert Heijn konden klanten bij aankoop van meer dan 1.500 deelnemende actieproducten Voetbalpassiepunten sparen. Op alle groente en fruit aankopen werden zelfs dubbele spaarpunten gegeven. Met een volle digitale spaarkaart van 10 punten werd een lokale voetbalclub naar keuze met 1 euro gesponsord. Met dit Voetbalpassiebedrag kunnen de verenigingen bijvoorbeeld trainingsmateriaal aanschaffen of een financiële reserve opbouwen voor het onderhoud van de velden of de kantine.

Lees het volledige bericht via onderstaande link:

https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/partners/65051/sponsoractie-voetbalpassie-van-albert-heijn-en-knvb-levert-16

Bron: KNVB

Tags:

  • Show Comments (0)

Je emailadres wordt niet gepubliceerd. Benodigde velden zijn gemarkeerd met *

Reactie *

  • naam *

  • email *

  • website

You May Also Like

De dagelijkse voetbalvraag

Om de voetbal loze coronaperiode een beetje door te komen hebben we een dagelijkse ...

In Memoriam: Roelof Harders

Op haar website heeft SC Stadskanaal bekend gemaakt dat erelid Roelof Harders op 13 ...